14 June 2017

Wordless Wednesday yang Speechless

Aku terbaca pasal jari budak tersepit bearing dari fidget spinner. Maka berduyunlah netizen komen2.

Aku pun macam nak komen jugak sebab rasa sebal baca komen yang bebal.

Tapi apa gunanya? Sebab diorang takkan faham. Diorang tak tau fungsi asal fidget spinner tu untuk apa? Siapa yang patut guna? Siap ada yang komen tu suruh guna tasbih apa bagai lah...

Aku hampir2 nak beli untuk Wyna atas tujuan tertentu. Tapi lastly sebab aku tengok behavior Wyna masih boleh dikawal dan dia pun budak yang normal, tak payah lah kot bagi dia main benda ni...

Aku doakan siapa yang komen over sangat tu dapat anak yang normal. Jangan Allah uji dapat anak yang perlu rawatan dan perlukan alat bantuan macam fidget spinner ni.

No comments:

Post a Comment