30 November 2016

Sticker Nama Anak

aku yakin ramai mak2 yang tulis nama anak kat masking tape, conteng guna marker, guna sticker kaler striking bulat2 tu atau print sendiri nama anak2 pakai sticker biasa pastu tampal sendiri. asalkan barang tu ada nama.

dulu aku masa anak yang sulung tu kecik, aku pernah jugak buat sticker untuk label barang2 anak. tapi tak cantik. urghhh! stress nengok ni...

dulu aku pun conteng je nama kat barang2 anak bila tak sempat nak buatkan design sticker nama. memang tak senonoh rupa! kalau anak hantar ke taska, dah masuk tadika atau sekolah rendah, memang kena jugak tandakan barang anak2 ni... diorang masih belum pandai jaga barang. macam akuu jugak masa kecik2 dulu. selalu kena marah sebab barang hilang... hehe

tapi kalau dah ada tanda nama ni bukan la maksud barang tu takkan hilang, kalau ada budak terambil, nak buat macamana.. ada sticker pun boleh je kopek... aku tampal sticker nama kat barang anak2 supaya cikgu / pengasuh tak tersalah ambil atau blur2 tak tau barang ni kepunyaan siapa... biasa la budak dah ramai2 tu... 

aku ada jumpa sticker "ready made", tapi saiz kecikkk bebeno. so aku buat laa design sticker nama sendiri, suka hati la nak saiz apa. 1st batch untuk experiment, takde round corner. 

lepas tu aku buat round corner, nampak smooth dan lagi comel kan?

kalau ade sesiapa berminat order sticker ni, bole tinggalkan email address kat komen, nanti aku reply... sticker wajib untuk mak2 ni cuma RM25, korang dapat 180 keping sticker! pastu bole request nak kartun apa... biasa la budak2 mesti ada kartun favorite diorang...

180 pcs RM25
H 1.5cm X W 4cm
boleh request kartun

nak custom size pun boleh tapi itu lain harga lah.
WhatsApp 013 7260072
atau email richpaperstudio@gmail.com

No comments:

Post a Comment