03 September 2016

Tudung

Perangai aku sesejak ni, suka nau jadikan shopping sebagai terapi. Tapi lepas dah beli, puas sekejap je. Kalau sedih, aku shopping.. mostly online. Kalau tak dapat shopping betul, window shopping pun takpe la. Macam website mizzue tu, almost hari2 aku nak bukak. Suka tengok. Kalau dapat beli lagi suka. Haha. #mohonbelanja

Aku jumpa tudung cantik. Terus rasa nak beli...salah satunya warna hitam. Sebenarnya dah ada 3 tudung warna hitam, tapi nak beli lagi tudung warna hitam jenis lain. Sebab :

1 - semi instant, jarang, kena pakai inner
2 - express, ni kalau nak pegi kedai atau stok tudung malas bersiap. Ala memakcik sikit.
3 - kena melilit, perlu masa

Then jumpa instant shawl, pakai siap, sarung je macam tudung express tapi hasil macam shawl lilit. Aku tanya zuel,

"Nak beli tudung bole tak?"
Adat la kot orang perempuan ni, ada warna tudung yang sama tapi lain2 pattern.

Zuel jawab "hmm....? Kan dah banyak tudung?"

Hm. K. Fine. Tak faham lagi lah tu. (-_-!)

No comments:

Post a Comment