08 January 2015

Supplement untuk budak-budak

Hari ni nak sembang pasal shaklee. sebenarnya bulan ni ada baaanyak giler promo. aku je tak sempat nak citer...  
sesiapa yang berminat nak cuba atau memang pengguna supplement ni, boleh contact aku. sebab ape? sebab aku boleh share beli, so korang dapat ler harga murah sikit tapi jimat banyakkk!

hot item yang promo sampai 31 januari ni, calling for brader-brader yang nak berhenti merokok dan sister-sister yang nak ramping atau ibu-ibu yang nak boost susu badan  :
dan... “come back” vitamin untuk anak2 :
mohon abaikan je retail price sebab aku offer baikk punye!

Kelebihan Supplement Vita-Lea for Children Chewable
  • Membekalkan 19 vitamin dan mineral yang sangat diperlukan untuk tumbesaran
  • Sumber kalsium untuk tulang, otak dan gigi
  • Meningkatkan tahap daya tahan melawan penyakit
  • Sumber lengkap 7 jenis vitamin B untuk fungsi tubuh yang betul
  • Menyediakan 150% nilai harian Vitamin D untuk menyerap kalsium dengan berkesan
  • Mengandungi 100% nilai harian Vitamin C yang diperlukan
  • Multivitamin yang kaya dengan antioksidan untuk kulit yang cantik
  • Untuk kanak-kanak 4 tahun ke atas
  • Kanak-kanak 2 hingga 3 tahun yang SUDAH PANDAI  TABLET boleh ambil dengan PENGAWASAN ORANG DEWASA
  • Rasa yang sedap yummy yummy!
Formula terbaru untuk top up kekurangan nutrisi bagi :

Anak yang kurang selera makan  atau anak yang suka makan junk food. Biasa la budak2 yang makin besar, kadang2 payah gak nak control apa yang dia suka makan. Kalau pun tak makan cikedis / jajan, tapi kalau parent tak sempat nak masakkan healthy food tiap2 hari, still kena support dengan supplement. Sama jugak dengan anak2 yang dah bersekolah, macam2 aktiviti yang nak kena buat setiap hari... insyaAllah dengan pengambilan vitamin ni sangat2 ler membantu untuk boost energy dan fokus..

mana aku tau?
sebab aku kecik2 pun makan vitamin. bile putus bekalan vitamin, terus result exam aku menurun. kakakaka. *alasan!

Zaman aku sekolah dulu selalu la dapat luka sebab jatuh....sampai koyak kain sekolah kat lutut.... aku rasa benda ni normal la kat budak2... So vitamin ni pun mengandungi vitamin k untuk membantu pembekuan darah dengan cepat jika luka...

Pernah tak rasa tertekan sebab anak selalu dan mudah dapat penyakit seperti demam, batuk dan selsema? Aku pernah. so aku faaahhhammm sangat! Ada anak yang Alhamdulillah antibodi dia kuat, tapi ada jugak anak yang perlu support dengan vitamin untuk sel2 badan lebih kuat melawan jangkitan. That’s why vitamin sangat perlu untuk tingkatkan sistem imuniti badan..

Vitamin ni jugak membekalkan 200mg kalsium dalam setiap tablet... menyokong pembinaan tulang dan gigi kuat... dan rasa dia sedap sampai mak budak pun suke nak kunyah2...

kalau berminat nak cuba, bole terus wassap untuk fast reply. kalau nak komen kat bawah entri ni pun bole... sebab komen terus masuk ke email. nanti aku reply.

No comments:

Post a Comment