05 June 2014

Dulu dan Kini

Walaupun selalunya benda camni akan menambahkan kerja rumah... tapi anggaplah tu proses pembelajaran... setiap perkara yang kita baru nak blajar memang normal kalau jadik tak senonoh...

dulu....

kini....

sekarang kalau makan tu nak suap sendiri... padahal dia suap sudu kosong je... tak nak dia aku suapkan... so solution, aku sediakan makanan dalam mangkuk untuk dia, pastuh aku buat portion lain untuk suap. kalau camni dia makan banyak sikit, kadang2 sampai boleh habis la..

memang kecah punye... tapi takpe la anak... asalkan nak makan. lama2 nanti wyna pandai makan sendiri... mule2 memang tumpah dan mesti kena salin baju punye...

ps : tu bukak baju pasal baju dah basahhh... *baju sidai kat kosi belakang

2 comments:

  1. nyum2... ok x sangka wyna ada pet besar.. bela harimau tueeeeeee...

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha... haah.. kalo datang umah mak aku, mesti nak turunkan rimau ni... wyna pun bunyik aummm! aummm!

      Delete