07 February 2014

Saborkan aje

cuti raya cina lamaa...
hari kamis baru start keje. busy sikit la. kalau tak busy ngan keje opis, busy wat keje sendiri. tengah mood buat design.

hari ni aku submit satu email untuk print produk, nama "sculpting lotion". ala... losyen untuk rambutlah. aku email la FA untuk last confirmation.... pastu :


aku kan... email kat orang yang sama, tapi lain2 address.
- @gmail
- @yahoo
- @namacompany.com

so aku sent artwork A kat 3 email ni. dia reply, suruh tukar color pantone. aku pun tukar la..tapi  aku belum email semula yang baru.... tetiba dia sound aku "please check the orange pantone number again!!"

hek eleee orang tua ni, aku rase nak lutut pulak. check again ape kebendaa.... aku belum lagi hantar file amendment yang aku dah tukar pantone color, dia dah bising suh aku double check. mesti dia ingat aku dah hantar artwork A lagi sekali tapi tak tukar pantone color. padahal yang dia tengok artwork A yang kat email lain padahal artwork tu dia dah tengok mule2 tadi.... dia ingat aku dah hantar yang baru la tu.

keje ngan orang tua kan...saborkan aje lah

3 comments:

  1. samo la kito..keje dgn orang tua mmg mnguji kesabaran..tu belum die tanye kite banyak2 kali soalan yg sama smpi rase nak mngamuk..haha!

    ReplyDelete
  2. kuikuikui... peringatan utk diri sendiri..lenkali kena emel kat dia kat semua2 emel dia.. pelik org tua nie,.hehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. haa pasal email, kadang2 aku email kat satu address je, pastu cakap dia tak terima email... bile aku bgtau email mana, dia jawab - ooo email tu tak boleh bukak...email kat address lain...

      Delete