06 January 2014

Pssst kata hati

pssst...


radius site, sugarscarf..antara butik tudung yang aku tau diorang ni start as part time tudung seller...aku pernah beli dan aku fan antara satu butik tu... takde la hard die fan, tapi kalau nak beli tudung baru, memang aku carik diorang je... 

diorang start dari blogger.com aje pun.. lepas tu bukak kedai. lepas tu...start onlineshop sendiri. lepas tu bukak branch dah. so.. as pelanggan kecik diorang ni (yela, aku bukan beli byk2) nampaklah macamana perkembangan diorang... ade dalam 4-5 tahun? ke lebih atau kurang lagi?

lepas tu...

tengok kawan2 kat fb...yang terbaru skrang ni...
yang sorang jual shaklee
yang sorang jual tudung
yang sorang jual kain baju
yang sorang jual jamu sampai dah naik taraf jadi stokis daerah kauu
yang sorang tu pun jual kosmetik jamu supplement ape bagai dari blog lepas tu aktif kat fb page je skrang...

apa citak?? - kata ropie comey

so ko ain pe citak? takkan tengok je kot?

pssst 2 :
aku pinjam duit kat kawan yang selalu pinjam duit aku. aku nak pinjam duit dia ni pun pikir banyak kali. sebab? ye la..dia selalu pinjam duit aku..itu menandakan dia pun selalu short duit, takkan la bole pinjamkan aku pulak..ye tak? tapi aku gamble je la... tak expect pulak dia boleh bagi... fine. aku amik je. tapi tak guna pun. plan asal ape yang aku nak buat ngan duit tu...tak jadik. tapi aku pun sengal, tak pegi pulangkan balik. dok perap.

sekali betul... baru 5 hari aku baru pinjam duit dia...dia dah tanya2... if aku akan bayar balik bulan minggu depan. kahhhh! seperti yang aku jangka... kalau aku pinjam duit dia, mesti tak boleh pinjam lama2...sebab yeah...dia memang selalu short duit. aku bukan nak cakap aku ni bagus sangat...so far dia kalau pinjam kat aku, jarang aku mintak or tanya bile dia nak bayar...walaupun aku sendiri tengah sengkek... nama nak mintak, takder lah... tapi takpelah, aku pun memang cakap nak pinjam sekejap je dalam 10 hari gitu...nanti aku bagi balik... baiklah.

psst 3 :
sape ade baca kisah baby 4 bulan meninggal kat taska? lepas tu kan...ade la makcik ni gi komen :


aku paling panas ngan ayat "buat anak lagilah..." statement yang sangat biadap tak sesuai dengan gambar profile dia tu... kalau ikutkan rase nak aje aku jirus muka dia tu ngan cili kisar! aku tak komen ape2 sebab tak lama lepas aku baca tu..komen dah takde, sama ade kena delete or dia yang delete... bodoh punye orang!


2 comments:

  1. sedih n sakit ati plak bace komen macik nih. (emo tetibe)..meh kite baling cili kat muke die same2..haha! vongok betol.

    ReplyDelete
    Replies
    1. kan... ingat suke2 org nak hantar gi taska..

      Delete