06 January 2014

Baby Room

ni saje laa nak cita, pasal baby room. aku kan jakun, tak pernah masuk baby room. ade la sekali masuk kat AEON Jusco, tapi biasa je sebab jusco dah lama pun. yang aku masuk ni tak la banyak beza, tapi sebab ni AEON Jusco Kulaijaya yang terbaru...tu yang aku jakun...



budak tocang pokok kelapa posing...
mase ni bukan aku nak BF wyna pun, just baby room ni sebelah surau...sementara tunggu take turn dengan zuel, aku lepak sini lah...biar wyna main...ade ruang bertilam sederhana besar kat situ... kot la budak2 nak baring minum susu ke ape ke kan...

air panas, air sejuk, air suhu bilik pun ade untuk bancuh susu. kat dalam ni ade 2 bilik untuk BF mommies, siap ade plug, sambil bf bole la nak cas henset ke, nak guna electric bpump ke..terutama yang exclusive pumping mother macam aku dulu (tapi aku dulu bawak manual pump sajek)...

sinki untuk basuh tangan dan cuci anak pun disediakan asing2... kalau nak cebuk anak, guna sink lain... tapi ade momies yang lebih selesa bawak je gi jamban, dah tentu2 tempat dia kan...

aku harap shopping mall lain (kat JB ni la) pun boleh contohi kemudahan baby room macam AEON Jusco ni...

No comments:

Post a Comment