19 November 2013

Positif

Dalam nak jadi manusia yang lebih baik dari semalam...lebih positif...tak mudah sebenarnya... lagi seseorang tu cuba nak jadi baik...lagi hebat dia di uji... yela kalau tak kena test mana nak tau betul ke tak seseorang tu dah jadi lebih baik dari semalam...

Senyum...kambeng

Aku sentap dengan seseorang tapi aku sentap dengan orang yang salah... sebabnyaaa...orang tu tak pernah kisah pun if ada sape2 nak terkucil terkecil hati sentap ke hape... lantak ler sito...

Bukan macam aku... aku tak suka sangat kalau ada sape2....kawan2 contohnya...kecik hati ngan aku...kalau ada... aku jernihkan hubungan...tamo tamo tamo simpan dalam...

Tapi takpe..takpe...aku cuba belajar memaafkan... ini adalah proses biasa untuk jadi orang yang positif...

Senyummm... cakap ape? Alhamdulillah~

Ps : tu la koo... leka lagi dengan benda bukan2...kan mudah dapat aura negatif...

Kena positif baru laa senang rezeki nak datang kat kite... nak tips?
KLIK : http://bit.ly/rezekiberterusan

No comments:

Post a Comment