26 April 2013

Kau dan Aku

puas la korek memori dalam kepala hotak nak mengingatkan balik ape benda yang kite selalu cakap 
“SAMA! SAMA LA! SAMA MACAM AKU!”

kebetulan? kite...

- sukeeeee kucing! ni la antara sebab kite rapat... sikit lagi nak jadi besan...hehehe
- anak tunggal perempuan...
- sama2 kerja pernah keje dengan motor trader =p
- punya emak yang kadang-kadang sama cerewetnye, bebelnye, pedih kata-katanya...lalu nangis sorang2 sebab tension
- anak sulung yang menjadi sandaran keluarga.... ape2 hal sume harap kite
- tak pernah beli kereta, yang kite lenjan tu kereta parent...
- ada barang mekap lengkap...tapi jarang pakai...kadang2 sampai dah expired pun tak habis pakai...
- pernah derhaka dengan maxis dan beralih kepada orang kuning... tapi skrang ko dah balik kat maxis...
- addicted to cheese... kalau bole makan nasik pun nak bubuh cheese
- dapat teman hidup yang bukan jenis mat bunga. merajuk? nak dipujuk mase tu jugak? lupakan je la...
- kawin ngan lelaki yang pentingkan barang berjenama / kualiti...bukan la branded sangat, tapi kalau nak bandingkan dengan kite ni  kadang2 asal cantik, asal bole guna, sauk je...
- mase nak kawin, kalau hantaran nak barang mahal2,  suami beli sendiri, kite belikan yang murah2 je...hahaha
- kawin ngan lelaki yang masuk kategori kawin lambat - over 30 tahun
- kawin ngan lelaki yang suke tengok bola...tapi suami kamu lebih lagi la... Zuel tak larat nak sengkang mata nengok EPL, World Cup tu sume... dia tengok bile final je. hehehe
- ada pasangan yang minat HTC dan setia pula dengan maxis
- pernah ilang batu cincin pemberian si dia..ehehe. yer aku ilang 2 bijik batu cincin kawin, 10 jam selepas nikah.  maka bersanding tanpa cincin kawin T_T
- lepas kawin terus pindah duduk rumah sendiri...cuci kaki kate orang...
- tak cerewet makan, jarang komplen (termasuk la komplen makanan kat kedai) manakala suami kite adalah sebaliknye...
- suke derhaka resepi
- ko macam zuel, ramah....bole komunikasi dengan semua lapisan, dari budak sampai ke orang tua...
- aku macam kiki, pendiam sikit, tak berapa nak ramah =p


aku rase ade banyakkk lagi, tapi dah lupe.
ada nak tambah?

2 comments:

  1. "Sekadar dapat menganggukkan kepala, dengan mulut terlopong...Oooo budak kembar rupanya...hmmm saya faham entry ni khas untuk budak bulan enam tapi saya tetap baca hehehe pedulik apakan...erg boleh ke?"

    ReplyDelete
    Replies
    1. ehehe bole je... kalau tak bole baca baik jangan publish lah...kan kan kan

      Delete