14 October 2011

NAK JEMPUT SIAPA?

korang yang nak jadi bakal pengantin, mungkin masih terpikir-pikir siapakah bakal-bakal tetamu yang patut dijemput?

kalau ikutkan aku ni, kalau boleh, pengasuh aku mase kecik pun aku nak jemput.... padahal agaknya last aku jumpe dia 5-6 tahun lepas. dan kitorang memang takde in touch sangat pun.

mule-mule dulu, aku rasa macam nak jemput semuaaaa orang yang aku kenal. kalau kawan sekolah tu, rasa macam nak jemput kawan satu sekolah yang aku kenal.

tapi masalahnye, aku kenal kau, kau...kenal aku ke? eh? huhuhu

jadi dalam masa dah dekat2 ni, aku decide nak jemput orang yang "in touch" dengan aku je. senang cakap, yang ade depan mata. tak kira la depan mata secara direct ke, depan mata kat fb ke, twitter ke, ym ke... tapi komunikasi tu ada. kat fb tu... ade je kawan yang hampir bole dikatakan tak bertegur walaupun kenal. jadi... tak payah la kot nak invite ke majlis kawin.

kat bawah ni ada flow chart yang boleh membantu memilih siapakah jemputan korang :

aku dah mula mintak alamat calon2 jemputan walaupun majlis lebih kurang 2 bulan lagi. sebab aku nak print je address ngan nama diorang - lum sump! ahahahha.... aku tak rajin okk nak tulis tangan. padahal bukan banyak pun, 10 helai word sheet je.

kad jemputan aku dah on the way.... imported from KL.... dalam excited tu risau jugak nak tengok end result dia... bukan ape, aku tak pergi tengok kad fizikal, just deal trough FB - website dan email je.... nanti dah sampai, aku review kat sini yerk!


No comments:

Post a Comment