14 October 2011

ENTRI PERTAMA

hah! selepas dua hari berjuling muling mata dok menggodek blog, hari ni aku rasa dah ok la ni. ini baru godek blogspot, belum yang betul2 buat website tuh... salute lah kat web developer tuh...

okeyh...blog ni bole laa dikatakan blog "pelarian" sebab...eceli sebelum ni aku telah berkecimpung (ewahh) dalam dunia blogspot sejak hampir 3 tahun lepas. yang ni pun blogspot jugak tapi new register lah. dan beli domain khas untuk beliau!

hopefully la kan, aku lebih bebas bersuara kat sini...sebab blog lama tu makin lama makin tersekat je nak menaip, nak jaga hati pembaca yang budiman laa kan. pembaca tu pulak bukan orang jauh... mostly dekat-dekattt aje.sebab tu laa website blog ini diwujudkan~~

aku harap this time tak segan-segan, tak sangkut-sangkut nak menaip. aku cuba tulis entri sesopan mungkin okeyh... tapi adat la blog biasa jadi tempat merlepaskan segala yang berbuku...

entri yang ada dalam ni cuma sepanjang 2010 aje...yang lepas-lepas tu kat blog lama dan biarlah dia kat situ.

segala entri yang lepas, yang sedang ditulis, dan akan ditulis tidak bermaksud nak show off, kerek ke ape...melainkan hanya mahu bercerita dan berkongsi pada yang nak tahu. 

ehh? ade ke yang nak tau? reader pun takde...wakakakaka

No comments:

Post a Comment