23 June 2011

ITU PUN NAK REMBAT KE??

Nampaknya ada org bminat dgn logo proton.logo kt dpn keta saga da ilang.ingat bmw ke?
petikan dari SMS petang semalam.

june : Mak aih keter sapa? Ko punya? Giler

aku : Saga mak aku.aku mana ada keta.xkan tcabut lak lambang rimau tu.

june : Ok maybe dier sempat bawa lari tue jer... Kehkehkeh... Jaga2 mungkin yg tue sgt berharga... Eeeeh? Maklumlah rimau

aku : Alang2 baik amik lambang jaguar. Ada berani? Ni proton.adoi,x paham aku.

june : Hahaha adoi sabar cik... Dier kopil? Ke patahkan? Or what?

aku : Tgal bekas je,dan 2 lubang.nti aku mms lah.mmg ilang sketol gitu.

june : Gila gigih dier cabut.. Aku rasa mmg bleh buat jual kot... Tue yg dier aim tue...

aku : Jual? Ape mahal sgt ke lambang tu? Sbelah aku tadi grand livina baru okk. Org tu nak wat lawak ke ape, nissan lg mahal.

june : Kahkahkah no komen.. Xpun maybe dier x puas hati ngan keter proton.. Dendam kesumat? Huh?

aku : Up kt entri esok.aku marah ni kt orang tu, bkn bengang kena umpil, tp aku maleh dgr mak aku bebel kang.

june : Sah2 kena kan.. Mmg x bleh elak lak... Kena bebel satu hal kang dier ckp ko xjaga keter dier ngan elok... Adoi siot lah spa yang abik..

june : Ok nie siyes gigih dier kupil benda nie... Aku rasa dier aim.. Takpun benda nie terjatuh? Skru longgar?

aku : Aku ckp gak kt bpk aku,mustahil bole tanggal gitu je.keta proton lain pakai dah btahun2 elok je lagi.

june : Mak ko bebel tak?

aku : Tak,1st aku bgtau bpk aku.bpk aku cite dgn mak aku.jadi slamat sikit.ada perisai =p

june : Yeahhh... Tapi siyes wei.. Benda tue kan pkai skru.. Ketat.. Jadi mmg gigih lah dier buka benda tue... And takkan xder org perasan.. Oohh parking kwn opis? Luar opis?

aku : Park area kilang,dpn kilang,dr tingkap aku mmg leh nmpk.tp bkn dlm pagar kilang la.

bapak aku bising jugak bile aku bagitau yang lambang proton kat depan kereta dah hilang. tapi bukan bising kat aku la, bising kat orang yang rembat ni. memang rasanya agak mustahil kalau benda tu tanggal sendiri. ade plak bapak aku kata, ade secret admire aku yang amik, nak buat souvenir kenangan pasal tak lama lagi nak kawin dah...

whut da heck? takde orang kat tempat keje aku tau yang aku nak kawin.

cakap pasal kawin, mak andam suruh aku tempah baju yang nak dijahit awal bulan depan. ooo pening2... rambang mata tengok pattern baju.

oh.. tengok sini, ade macam tertanggal sendiri ke???

elok je lepas aku keluar opis, aku pegi kat keta, menda ni dah takde!

+=+=+=+=+=+=+=+=+=+=+=+=+=+=+=+=+=+=+=+=+=+=+=+=+=+=+=+=+=+=

No comments:

Post a Comment