10 May 2011

MAMAT NERD


tadi ade la sorang lelaki datang opis aku cari shipping department.
mase dia mula2 masuk tu, aku tengah berkaki ayam, siap2 goyang kaki baca blog...

mamat tu style rambut sikat belah tepi, pakai spek bingkai tebal. pastu tengok aku ke atas ke bawah... aku tak tau la memang dia ade watak kerek ke atau memang aku yang pandang dia macam kerek...

"shipping department?"

aku ni pun jalan la dari satu meja ke satu meja tanya sapa incharge shipping. sebab orang yang aku tau incharge shipping ni takde kat meja dia.

aku rase nak gelak bile tengok muka mamat tu. gaya memang skema habis, pastu macam kerek je tengok aku atas bawah...ke aku yang perasan?

agaknya dia pun pelik.

aku pakai selipar koreng je kat opis. dah la hari ni hari aku malas, muke tak berbedak, tak bergincu, perfume pun malas pakai (sebab aku confident takde bau okkk)

lepas tu opis aku ni punya la cantekkkk.... kalau check kat tepi tingkap tu, insyallah bole jumpe taik cicak selepet 3 tahun lepas punye.... siyes giler old school opis aku ni. dinding pun dah kuning2, ade plak yang retak lagi...

aku rase mamat tu underestimate je company aku ni.... dah la aku blur gi tanya sorang2 pasal shipping department. macam baru keje 2 hari!

aku pun tak tau nape aku nak gelak bile tengok mamat tu. bukan ade rupa badut pun.

agaknya dengan style dia camtu lepas tu dengan muka confident + kerek kot yang wat aku nak gelak.... plus siap kunyah gula getah tu....

aku sempat usha sampai dia keluar gate kilang ni, sampai dia naik kereta....

+=+=+=+=+=+= +=+=+=+=+=+= +=+=+=+=+=+= +=+=+=+=+=+= +=+=+=+=+=+=

No comments:

Post a Comment