12 April 2011

KEK DAN VS

SILA KLIK NAMA KEDAI UNTUK LIHAT LINK

Lurve Victoria's Collections
first time aku jatuh cinta kat product victoria secret ni kira2 4 tahun yang lalu. aku beli EDT perfume kat ebay.com. lepas tu aku keep watching at this product walaupun tak beli.... baru2 ni, member aku kasik link facebook untuk product VS ni dan aku review harganya agak murah kalau dibandingkan dengan seller lain. so terus aku try beli body mist ni untuk pakai sendiri dan 1 set lagi aku bagi kat cousin aku sempena birthday dia. brand VS ni aku tak takut nak try beli sebab mostly bau product dia memang best!
Nina chocolate cake
ade sorang ex-schoolmate dulu, promot kat aku kek kukus coklat. ni kes nak tolong kawan2 lah, lagipun sebuku kecik dalam bekas plastik 4 segi (400gm) baru rm10... dia pujuk aku amik 2 bekas, so rm20 dan free postage. dia ni baru je memulakan perniagaan kek ni. jadi tak salah pun aku try beli. aku ni pandai makan tapi tak pandai rasa. setakat ni bagi aku (yang tak reti rasa ni) kek ni SEDAP! aku beli bawak bali rumah, potong2 dan simpan dalam fridge. esoknya mak aku tanya "sape bagi kek?" aku jawab la "beli je... tolong member..." mak aku pun cakap kek tu sedap. bole la beli lagi... atau pun bole jugak beli tepung, dan kukus sendiri...

No comments:

Post a Comment