01 February 2011

MELT MELLOW QUOTES

BEBERAPA POTONGAN AYAT YANG AKU NAK TAIP KAT SINI SEBELUM OFFLINE SEMINGGU


hari ni 1 hari bulan februari 2011... waaa cepatnya masa berlalu.

pagi ni aku sedar dari lena dengan deruman hujan... nyehh... masih hujan? tapi mase aku drive pegi opis tadi, matahari sudah malu2 menunjukkan dirinya...sebahagian langit tersimbah cahaya jingga...

keta berlapuk gile... macam baru habis aktiviti merentas hutan.

cuti ni aku tak ke mana2 sebab kedai banyak tutup. so tak bole shopping.

sabtu ni hari yang agak mendebarkan T_T

aku kenyang buah limau... asek2 disua buah limau jek... tapi alhamdulillah, rezeki.

semalam dah gaji tapi aku belum cucuk lagi. memandangkan hari ni opis keje half day, so tengahari karang baru nak pi cucuk duit.

baru nak berangan beli itu dan ini, tetiba ada suara cakap "sila jelaskan bil2 dan hutang2 bank yang tertunggak terlebih dahulu. sekian tQ"

T_T

babai.

No comments:

Post a Comment