14 February 2011

KALAU DIA TAKPE!

ade sorang awek ni, ex housemate aku. dan menuntut dikolej yang sama, cuma beza jurusan aje.



kami ni kawan dah lamaa lah. masih berhubungan sampai sekarang. dia pun dah nak kawin. kat jb ni, dia kata, dia takde kawan tempat dia mintak tolong. so.. time susah dan perlu pertolongan, aku lah yang dicari.

tapi kan, aku ada 1 perkara yang aku tak puas hati kat dia. mula2 aku tak kisah, tapi skrang ni dah mula aku nak kisah sikit. ok, memandangkan dia pun menyewa je kat jb ni, aku slalu ajak dia datang lepak tido kat rumah aku. rumah aku, bukan la ade orang bujang pun. dia selalu elak2 kalau aku ajak tido kat rumah. jawab dia...segan segan segannn segannnnn sampai mak aku ckp "kawan ko tu idung terbalik ke ape?"

mintak tolong aku kemain... kalau invite aku datang majlis tunang ngan majlis kawin dia...bukan main lagik. tak datang nanti merajuk! ni dia nak kawin, suh aku datang hometown dia, ajak tido rumah dia. dah laaaa jauh masuk kebun sinun. sebenarnya, jauh ke, dekat ke, tak jadi masalah pun kat aku.... semua tu tak jadi hal. tapi sikap dia yang 1 ni, wat aku rase macam eeeewaaahhh, kalau aku yang ajak tido kat rumah aku, bagi macam2 alasan, kalau diaaaa takpe!!

dia ajak aku keluar esok, rasa macam malas lah~!

No comments:

Post a Comment