03 February 2011

HMMM



aku rasa ni cuti raya cina kedua kalinya aku berasa bosan duk kat rumah...
waktu paling bosan dan tragis ialah cuti raya cina tahun 2009. seminggu nak naik keje tu aku rasa macam sedekad lamanya lah!

kali ni bosan sebab...cuti panjang tapi tak berjalan.
nak balik kampung, kampung takde.
jadi duduk je rumah. oooh... memang boring. bile terkenangkan HD aku yang tertinggal kat opis lagi syahdu rasanya. keje2 aku tergendala.

mood aku malas giler 2 hari bercuti ni. jadi aku lebih suke

walaupun aku dah lama tak fokus pada rancangan kat TV, aku tetap takde mood nak tengok... melainkan buletin utama ada berita hangat dan ada siaran yang best kat tv seperti spongebob squarepant.

tengok? dah 3 hari aku update blog, tu tandanya memang aku

cepatlah selasa

No comments:

Post a Comment